De ce vreau la film-Ice Age 3

Mi-ar placea sa vad la cinematograf Ice Age 3. De ce ? Fiindca e foarte tare sa te uiti la un film la cinema, cu atat mai mult la o comedie. Nu am fost de multe ori la cinema, insa cele 2 aparitii la film m-au facut sa mai vreau. Singura neplacere este ca la mine in oras nu este cinema si singura posibilitate este sa merg la Bucuresti. De multe ori mi-am propus sa merg la o comedie alaturi de colegi, dar am ramas cu planul in aer.

Trebuie sa ajung vara asta la Bucuresti sa vad Ice Age 3. Ma amuza la nebunie Scrat cu ghinda lui, mai ales acum ca e posibil sa-si gaseasca o iubita ?! Oare tot in cautare de ghinde ? D-abia astept sa vad filmul. Fie ca va fi luna asta, fie ca va fi luna viitoare, sper sa il vad la cinema.

Care-s inconvenientele cinema-ului ?

Nu cred ca sunt minusuri la cinema. Ah, poate doar ca este volumul putin cam tare si daca stai prea in fata te dor ochii. In rest, totul este ok. Scaune confortabile, imagine de calitate, popcorn din plin. Numai sa vezi un film bun si sa ai si cu cine. Ok, ok daca e sa castig o iau pe Ioana la film. Asa.. ca intre bloggeri(:D).

Acest articol participa la concursul organizat de cei de la monden.info intitulat Castiga 3 invitatii duble @ Hollywood Multiplex! pentru a castiga una din cele trei invitatii la film

8 responses to this post.

  1. E chiar tare filmul de vazut la cineva, merita!🙂

    Reply

  2. Poate mergem impreuna la un film, dupa ce dau si eu admiterea. Fac eu cinste, daca intru :))
    Bloggeri olteniteni, la film, in Bucuresti(“Au venit taranii la capitala”). Poate fi titlul unui film.

    Reply

    • Vezi ca ai promis. Poate reusesc sa castig si o invitatie, ca sa nu te coste prea mult sau sa luam mai multa lume. Pana umplem masina, ah d-abia astept !

      Reply

  3. Posted by nike on July 27, 2009 at 10:18

    bravo ! Ioana,ai noroc pt ca ai o prietena pe cinste ;)) a castigat o invitatie la cinema…
    si eu am castigat..;;)

    Reply

  4. Paradoxal am vazut filmul la cinema si mi-a placut..a fost prima oara cand am trecut pe acolo si am ramas placut surprins.Pot sa spun ca astept cu nerabdare sa vad un nou film acolo.

    Reply

  5. L-am vazut si eu. Dar..3D. Am fost cu maica-mea sa il vad si spre surprinderea mea, am ras amandoua cu lacrimi. Deci pot sa spun ca e un film ptr toaaaate varstele..chiar daca in sala nu erau decat 10 persoane.. Lumea se pare ca nu mai trece pe la cinematograf..

    Reply

Leave a Reply

