Entuziast

Da, da, am revenit pe blog. De ce am revenit ? Am simtit o dorinta de a scrie, uitandu-ma pe site-ul lui eOxi. Nu am vazut nimic special, doar ca m-a cuprins un foc: sa scriu din nou si iata-ma.

Vreau sa vorbesc despre faptul ca sunt neserios. Am momente in care ma traznesc niste idei tari si in secunda 2 eu trebuie sa le rezolv. Nicio clipa sa nu aman fiindca nu mai are haz. Niciodata nu m-am gandit mai mult asupra anumitor lucruri, gaseam numai parti bune in ideile mele si trebuiau indeplinite negresite.  Am lucrat ca orbul, fara sa imi fac un plan cu toate ca Sergiu s-a tinut mereu de mine si mi-a zis ca este un lucru esential sa-ti fac un plan cand pleci la drum.

Planul pe care l-am facut a fost in dorul lelii si nu m-am tinut de el. De fapt, cauza principala pentru care nu reusesc in ce imi propun este ca nu perseverez. Sunt delasator si nu am vointa.

Ceva sfaturi sa inving aceste “bube” ?

9 responses to this post.

  1. Nu toate ideile care ne vin sunt neparat si bune indiferent de intensitatea la care gandim si simtim ideea respectiva. O idee valoreaza 1% din intreg. Restul de 99% reprezinta punerea ei in practica.

    Deasemenea trebuie sa ai capacitatea sa triezi ideile, sa te consulti cu altii care au experienta mai multa, si sa le alegi pe acelea care se dovedesc a fi optime din toate punctele de vedere.

    Ca sa incepi a pune in practica o idee, cum ti-a spus si Sergiu e nevoie de un plan, sa-ti stabilesti niste targeturi la care vrei sa ajungi, un deadline si sa tragi de tine incat sa ajungi la ce ti-ai propus fara dar si poate.

    Entuziasmul de la inceput trebuie tinut viu pe tot parcursul, daca moare entuziasmul incepe sa se naruie totul, iar piedicile care inevitabil apar trebuie depasite. Deci sa crezi in ideea ta astfel incat nimeni si nimic sa nu te poata da inapoi.

    Reply

  2. Cred ca dorinta de a fi si eu in online m-a “tulburat” si nu m-a lasat sa analizez la rece ce trebuie facut. Nu am studiat indelung piata si fiecare zi care trecea o simteam pe deplin. Cand m-am vazut cu domeniul “up” m-am panicat si am zis “doar atat ? mi-a cam trecut cheful .. ma asteptam sa pice serverul de vizitatori si toti sa imi spuna ca site-ul este cel mai bun din .ro”. Aceasta gandire a mea a fost din cauza ca am plecat nepregatit la drum, ma asteptam sa fie mult mai usor, cu toate ca toata lumea spunea pe forumuri si bloguri ca trebuie sa muncesti.

    Asa este, pana nu te dai cu capul de tavan, nu sti cum este. Insa, eu m-am lovit nu numai o data, ci de mai multe ori si observ ca nu ma invat minte. Sper ca odata sa urmez pasii pe care tu si Sergiu mi-i expuneti sa vad ca se poate face treaba buna.

    Reply

  3. Posted by silvianus on July 7, 2009 at 00:38

    nu inteleg despre ce vorbiti😐:-/ ce idei? ce ai muncit ca orbu?? ma lamureste si pe mine cineva ?🙂

    Reply

  4. Nu, nu am zis ca munceam ca orbul, ci doar ca ma aruncam cu capul inainte fara sa testez terenul. Imi veneau diferite idei de site-uri pe care doream sa le pun in aplicare cat mai repede si odata vazut cu site-ul on, ma plictiseam.

    Reply

  5. Posted by Rila on July 7, 2009 at 11:13

    Am avut acum 3 luni 4 domenii si nu m-am ocupat de nici unul din acelasi motiv ca al tau,ma aruncam inainte fara sa ma gandesc ca nu pot face userii sa vina pe site decat daca este updatat proaspat si cu un continut interesant.
    De bine ce am vazut ca am luat teapa cu unul dintre domenii,mi-a mai traznit o idee prin cap si am mai cumparat un domeniu care l-am lasat balta
    Asta e,trebuie sa ne invatam minte!

    Reply

  6. Posted by silvianus on July 7, 2009 at 12:22

    gata, am inteles🙂 stiu… sunt mai greu de cap😉

    Reply

  7. Ma bucur ca te-am motivat😉 dar imi pare rau ca nu ai gasit nimic special pe siteul meu … voi incerca sa fiu mai special !

    Reply

  8. Nu cred ca trebuia sa fie asa de dur mesajul. Acum, cine se scuza se acuza, stii tu cum e vorba. Gandeste-te, daca nu avea acel ceva, nu ma apucam din nou sa scriu😉

    Reply

  9. Ma jignesti mai, adica blogul meu e atat de simplu ? Sa inteleg ca, ca cititor nu il vezi ca un material bun/informativ ? :-))

    Reply

Leave a Reply

