Concluzii

Hristos a Inviat !

  1. M-am distrat destul de ok, in ciuda faptului ca nu prea aveai ce face la tara
  2. Oltenita-Botosani-Hudesti=> 556 km;
  3. Daca stau mai mult de 3 ore pe scaun in masina incepe sa ma doara fundul
  4. A fost frumos la biserica la Baseu, la denie si la inviere, chiar daca unele lucruri sunt schimbate
  5. Cand mai plec undeva, trebuie sa imi iau o minge de football
  6. Trebuie sa fiu mai indraznet
  7. Am descoperit functii noi la aparatul de fotografiat, dupa ce il am de vreo 4 luni
  8. Am aflat ca exista casute si pentru copii, initial am crezut ca este cusca celor 2 caini

Cam atat pentru aceasta vacanta, cand o sa descarc pozele o sa le pun, de maine la scoala ..

L.E. Galerie/ foto cu poze de la Botosani

3 responses to this post.

  1. Adevarat a inviat!

    Stai ca nu o pricep pe ultima :)) La ce folosesc acele “casute pentru copii”? Am vazut si poze..dar parca e pentru papusi Barbie😀

    Reply

    • Este o casuta de vara pentru copii de pana in 10 ani. Este funny pentru cei mici, ai 2 paturi, o masa, scaune. Si nu este mica, deoarece am incaput pana si eu in ea.

      Reply

  2. Adevarat a inviat!\
    Mingea e de fotbal, nu de “football”, ca suntem prin Romania🙂

    Reply

Leave a Reply

