Ma retrag

Nu, nu ma retrag de tot de pe blog, ci doar momentan. Voi posta de fiecare data cand voi avea ceva de spus urgent. Intre timp, va tin la curent cu starea mea pe twitter. Ideea este ca nu voi mai posta chiar zilnic cum incepusem sa o facem de vreo cateva zile incoace, ci doar asa, 1-2 ori pe saptamana. Bineinteles, voi face si editii speciale cand va fi cazul.

4 responses to this post.

  1. Iar te-ai prostit ma?

    Reply

    • Nu, frate, dar blogul si tot ce tine de el imi mananca viata. De dimineata pana seara stau cu nasul prin bloguri si tot asa. Cu informatica aia ce fac ? Ma trezesc maine ca este martie si eu nu am facut nimic. Incerc sa ma izolez de online(bloguri, forumuri, YM) si sa stau cu nasul pe info.

      Reply

  2. Posted by silvianus on April 5, 2009 at 23:04

    Mă şochezi. Până la urmă dacă vrei să faci ceva cu adevărat, mă refer la informatică, trebuie să îţi sacrifici o parte din timp. Este valabil şi pt. şcoală. Nu trebuie să ai numai note mari, ceea ce normal nu este posibil, oricum notele alea nu te ajută la nimic. La fel şi cu blog-uitul, nu trebuie să postezi toate evenimentele mondene. La concluzia asta am ajuns şi eu, după mai multe rezultate slăbuţe la naţionale (uite-te la comentarii la postul asta şi vezi ce părere are un olimpic internaţional despre note şi cantitatea de materie pe care trebuie să o asimilezi – http://silvianus.wordpress.com/2009/03/24/in-asteptare/ ).

    Nu am ce să îţi zic, decât spor la treabă!🙂

    Reply

  3. Mersi, mersi !
    Cam ceea ce ai rezumat tu in comentariul tau, as vrea sa aplic. Insa, de cate am zis ca ma apuc si nu mai m-am apucat.. of,of, mai, mai

    Reply

Leave a Reply

