Reclama negativa este tot reclama

Cand intalnim lucruri care ne “zgarie” pe strada sau pe internet, dorim sa le facem reclama negativa la noi pe blog. In aparenta, scopul nostru este de a preveni si de a avertiza pe cititorii de posibila greseala pe care am putea sa o facem daca ne lovim de aceste situatii. Insa, in esenta nu facem altceva in afara de rau, fiindca cititorii care poate sunt bloggeri ori nu, doresc sa ne ajute si sa imprastie zvonul mai departe si mai departe pentru ca nimeni sa nu se friga. Din nefericire, prin mediatizarea exagerata, nu numai ca facem reclama foarte multa, dar si atragem adepti.

Reclama negativa este tot reclama, deoarece lumea va intra sa vada pe unde sa nu o ia, dar dintre acestia unora le va surade ideea. Si tot asa, unul cate unul si se ajunge la un grup extrem de mare de adepti, chiar daca noi am vrut sa avertizam.

Trebuie sa avem grija cui facem reclama, reclama negativa sau pozitiva este acelasi lucruri, ba mai mult, reclama negativa aprinde pe majoritatea fiindca tot ce este hulit sau interzis parca te atrage mai mult, fiindca mai tarziu ne va parea rau de efectul negativ pe care-l va avea mediatizarea lucrurilor daunatoare. Cu alte cuvinte, prin incercarea de a preveni, faci mai mult rau.

4 responses to this post.

  1. Da, ti-am dat dreptate si la scoala. Ce e interzis e mai frumos. Si intradevar, in esenta nu am facut decat sa dau o mana de ajutor celor care au asa o dorinta nestapanita de a baga iduri pe siteul ala. Cu toate ca intentia mea [ si in general intentiile..] nu era sa imping persoanele sa faca un gest cum am precizat mai devreme, asa reiese. Initial m-am descarcat de nervi , si inca m-as descarca…Si daca nu blogului , atunci cui?:P

    Reply

  2. ^Jurnalului

    Reply

  3. Nu mai detin asa ceva de 2 ani….parinti bagaciosi…;))

    Reply

  4. titlul spune tot:)

    Reply

Leave a Reply

