Ce carte ai citit de curand ?

Acest post se vrea a fi o leapsa care sa circule prin toata blogosfera si astfel sa aflam si noi ce carti mai citeste lumea. Mai mult, nu trebuie scris doar titlul cartii, ci si o mica descriere pentru a ne face o parere despre carte. Un mic rezumat al cartii care sa ne atraga sa citim cartea respectiva.

Deocamdata eu nu pot raspunde deoarece sunt in curs la citit o carte si mai trebuie putin timp sa o termin.
Razzvan,Dany,Bogy, Bobby Voicu, Ioana si Agkelos. Va rog, onorati-ma !

5 responses to this post.

  1. Posted by silvianus on March 20, 2009 at 22:55

    important e că te-ai apucat de citit!🙂 …. faţă de alţii ca mine, care citesc decât ceea ce trebuie pentru şcoală. uneori aş vrea să citesc şi eu câte ceva, dar îmi e imposibil, pentru că lenea e cucoană mare…. ca să iţi răspun şi la întrebare: de curând, săptămâna asta, bănuiesc că ştii ce am citit… este vorba de Maitreyi, scrisă de Mircea Eliade.

    Spor la citit!

    Reply

    • Posted by pasarila on March 20, 2009 at 23:11

      Aoleu, man .. am uitat de tine. Ia si tu leapsa asta si spune-ne ce ai citit de curand.

      Reply

  2. Posted by roxannetrohmaniac on March 21, 2009 at 14:32

    Un yankeu la curtea regelui Arthur (Mark Twain) – ca sa vezi trecutul prin ochii omului modern. Sunt niste pasaje acolo care te fac sa razi :))

    In progess, la prima suta de metri, Dracula (Bram Stocker)

    Reply

  3. Posted by pasarila on March 21, 2009 at 15:02

    O sa caut si eu aceasta carte pe la biblioteca. Mersi !

    Reply

  4. E=MC2, Mon amour de Patrick Cauvin
    (adică la pătrat, dar nici copiat din word nu îmi ia superscriptul)

    e prea tare, serios

    Reply

Leave a Reply

