OJI 2009

Mda…prima mea participarea la olimpiada judeteana de informatica(OJI) a fost destul de urata, adica am luat 0 puncte dupa cum era de asteptat. Singurul vinovat in toata aceasta treaba sunt eu. Mi-am facut-o cu mana mea. Nu am muncit suficient si m-am tinut de prostii. “Unde nu este Dumnezeu, este lucru zadarnic”-cam asa s-a aplicat si aici. Batjocura, vorba multa si stricacioasa, pierzand noptile si tot asa.

Singura lucru care ma bucura este ca am fost ajutat de Darkbyte . El saracu’ a stat dupa fundul meu si m-a ajutat sa “prind” cum sta treaba cu informatica si programarea. Inconvenietul a fost distanta foarte mare intre noi doi, si de aceea prea multe ore “impreuna” nu am putut petrece ca, nah se mai ivesc lucruri neasteptate. Insa, fara el nu as fi fost aici(la acest nivel cu informatica) si nu pot sa ii spun si un “multumesc, dude ! “. Plus de asta se adauga si comunitatea skullbox care a avut si ea un rol important in dezvoltarea mea.
Multumesc tuturor !

Rolul acestui post este de a va atentiona sa nu faceti ca mine si sa aveti grija ce vreti: distractie trecatoare(misto-uri & stuff) sau bucurie trecatoare mai greu(Dumnezeu).

6 responses to this post.

  1. Posted by lobont on March 15, 2009 at 22:44

    mda….km ai dreptate…dar las k mai avem shi la anu o sansa sa invatam mai mult….

    Reply

  2. Posted by pasarila on March 15, 2009 at 22:51

    desigur ca avem .. toate “chestia” este sa nu fim lenesi si sa asteptam pana in ultima clipa(cum este in cazul meu).
    Pentru tine, toata stima ca ai luat locul de la olimpiada judeteana de biologie. Felicitari !

    Reply

  3. Lasa mai Vali , ca orice are un inceput si din greseli se invata >:D<

    Reply

  4. Posted by pcrk2 on March 17, 2009 at 22:19

    si la mine a fost tot prima incercare (cls a 9a) si am scapat cu 10 puncte😀
    good luck next year!

    Reply

Leave a Reply

