De ce am renuntat

la blogul de pe skullbox… Cam asa ar fi continuarea titlului. Prin acest post vreau sa imi cer scuze si sa motivez faptul ca nu am mai continuat cu blogul dupa skullbox.

Motivul este unul simplu: nu mai sunt user pe skullbox. Da, stiu ca inca mai am cont acolo si mai pot posta, adica user la sens propriu mai sunt pe skullbox. Insa, a fi user skullbox implica mai multe lucruri: prietenie, solidaritate, altruism. Skullbox trebuie sa fie ca o familie pentru orice user: sa iti spui of-ul, sa te distrezi cu cei din comunitate si cel mai important punct fara de care nu s-ar putea indeplinii toate celelalte puncte se refera la activitate. Cum tu ai nevoie de skullbox, cu diferite scopuri: ca ai nevoie de un sfat, ca vrei sa creezi o aplicatie, asa are si skullbox nevoie de tine sa ai activitate.

Totul se transforma in monotonie, daca nu participa userul x la o discutie se stinge imediat in doua-trei replici. Tot ce zic eu aici este vorba despre mentalitatea mea. Da, recunosc asa am dus-o pana intr-o vreme. Acum problema cea mare este timpul si tot asa, din motive in motive am ajuns sa nu mai am activitatea si poate asa multi altii si-au incetat activitatea pe skullbox.

Imi cer scuze fata de fondatorii comunitatii, fiindca am facut niste promisiuni si nu m-am tinut de ele si fata de restul userilor pe care i-am mai suparat si i-am facut sa se simta nasol prin simpla mea prezenta.

Prin acest nu inseamna ca ma rup de skullbox, insa vreau sa mentionez ca nu mai este cum a fost inainte.

Multumiri eterne pentru skullbox  !

P.S: Toti aratam cu degetul si ne zbarlim, dar nu facem nimic.

P.P.S: Tot ce am scris mai sus este referitor la mine

2 responses to this post.

  1. Userii vin si pleaca. Se intampla. Nu e cazul sa iti ceri scuze pentru asta. Din contra, eu (si toti skullboxerii) trebuie sa iti multumim ca ai fost activ cat timp ai fost. Daca nu mai ai timp sau chef… asta e. Se intampla. Nu trebuie sa iti ceri scuze. Eu ma bucur ca te-am avut pe forum, si ca mai discutam din cand in cand. Esti un om bun😉

    Reply

    • Posted by pasarila on February 23, 2009 at 21:08

      Inca nu am disparut de tot de pe forum, doar voiam sa subliniez ca nu mai este cum era odata. Nu ai de ce sa imi multumesti fiindca pe mine “profesional” skullbox m-a “infiintat”, asa ca este o datorie morala pe care o am fata de skullbox sa postez ori de cate ori pot ajuta.

      Reply

Leave a Reply

