Cadourile

Astazi trebuie sa merg la  “petrecere” la o prietena pe nume Laura. Am scris intre ghilimele deoarece nu este o mega petrecere cu tort si cu nebuneli din alea. Va fi ceva restrans: o maslina, o muraturi.. chestii din astea. Articolul asta nu este destinat petrecerii in sine, tocmai de aceea voi trece la subiect(aveam nevoie de o introducere si nu stiam cum sa o fac).

Ideea este ca trebuie sa iau si cadou, ca asa este frumos. Trebuie sa iei cadou chiar daca te cinsteste, ori ba. Problema cea mai mare este ca nu stiu ce sa ii iau. Daia are, dailalta are .. nu stiu daca ii lipseste ceva. Daca tot iau un cadou trebuie sa si il foloseasca, macar sa ii placa daca nu ii va fi util. E bine ca acum ma mai salveaza mama. Se mai ducea ea si de obicei ia lucruri frumoase.Nu stiu de unde se pricep mamele astea la atat de multe.

Insa astazi, mama a spus ca nu stie ce sa ii cumpere, fiindca sarbatorita este cam dificila. De aceea, am vorbit cu un coleg sa merg impreuna sa alegem ceva. Mergem impreuna doar ca sa ne tinem de urat unul, altuia, fiindca eu o sa am rolul de a aproba ce se va alege. Sper sa ii luam ceva fain si sa ii placa. Ideal ar fi sa fie si ieftin. Glumeam, desigur.

Voi cum alegeti cadourile ?

13 responses to this post.

  1. Laura daca citesti pe aici, sa stii ca ramane valabila oferta din vara.

    Reminder: Scrii la mine pe blog => tu primesti ceva

    Reply

  2. i-am zis de mult la multi ani, dar ii mai zic: La multi ani Lauraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!.

    Tu primesti sincere felicitari🙂

    Reply

  3. ca pe haine… greu şi gândind mult.. dar făra să probez…

    Reply

    • Posted by pasarila on February 21, 2009 at 12:16

      Si cu hainele este o problema, deoarece am descoperit ca sunt cam pretentios.. dar in niciun caz nu le iau fara sa le probez

      Reply

  4. Posted by Laura on February 21, 2009 at 12:29

    Cum fara tort, Vali? A fost tort =; si am suflat si in lumanari chiar :>

    Multumesc Razvan ;)) desi mi-ai zis miercuri de 100 d ori. Ma mai gandesc la oferta ta sa stii, ma anunti cand vrei si vedem cata inspiratie am. ;))

    Reply

    • Posted by pasarila on February 21, 2009 at 12:33

      Sincer eu nu ma asteptam sa ti-o faci undeva.. credeam ca este pe sistemul “dau de baut”.
      In legatura cu petrecerea, sa stii ca mi-a placut si m-am simtit bine

      Reply

  5. Posted by Laura on February 21, 2009 at 12:33

    Pai tu ai pierdut toata distractia, Vali, dupa ce ai plecat. :))) Oricum ma bucur ca te-ai simtit bine >:D<

    Reply

    • Vali sa fii sigur ca ai pierdut cea mai mare “distractie” ever! :)))) App, bafta cu noul blogg :-> Tre sa iti fac vreun cadou pentru faptul ca te-ai mutat in “casa ” noua ?:)) Si sper ca folosesti ratusca aia pe care ti-am oferit-o! :))

      Reply

  6. Posted by pasarila on February 21, 2009 at 12:35

    Aha, ati asteptat sa plec eu si dupa aceea v-ati dezlantuit ..

    Reply

  7. Posted by Laura on February 21, 2009 at 12:37

    Pai daca nu ai vrut sa vii cu noi..imi pare rau pt tine ;)). Noi te-am rugat si oricum nu cred ca ti-ar fi placut, sincera sa fiu ;))

    Reply

  8. Vali, te-au tras pe sfoara ce mai.
    @Laura: La multi aniiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!! Pai scrie ceva si vedem daca merge.

    Reply

Leave a Reply

